Responsverwerking

Vingervlugge opvolging

U hebt uw marketingactie de wereld in gestuurd en het is wachten op de eerste reacties via telefoon, e-mail, antwoordkaarten of coupons. Al die enthousiaste reacties moeten op een correcte manier afgehandeld worden, maar de hoeveelheid werk die hierbij komt kijken kan u verrassen. Toch moet de responsverwerking nauwkeurig en stipt gebeuren, om het eindresultaat van uw marketingactie niet in gevaar te brengen.

Merlijn Marketeer legt de de respons op uw acties op systematische wijze vast en garandeert een nauwkeurige en snelle opvolging.

How we work our magic

Wanneer de respons op uw marketingactie start, zitten wij al klaar om ze systematisch en stipt op te vangen. Responsverwerking gebeurt zowel bij schriftelijke respons (antwoordkaarten en coupons) als bij telefoontjes, faxen en e-mails. Alle gegevens worden opgenomen in een database. We rapporteren op wekelijkse of maandelijkse basis, afhankelijk van uw wens.

Enkele voorbeelden van responsverwerking bij Merlijn Marketeer:

  • Verwerken van reacties die per post, mail, telefoon of internet binnenkomen (vb. antwoordkaarten, coupons,…)
  • Bijhouden en aanpassen van responsadressen
  • Registreren/inscannen van handgeschreven gegevens
  • Visitekaartjes n.a.v. een beurs
  • Enquêtes op papier
  • Retourbehandeling

Ook voor de stappen die na de responsverwerking volgen kunt u bij ons terecht. Denk maar aan het verzenden van producten of promotiemateriaal.

Ontdek ook de diensten van ons callcenter en onze vlotte afhandeling van uw mailings per post

"Merlijn is headed for succes"