Visie

Visie

Wij willen het meest klantvriendelijke maatwerkbedrijf in de marketing sector worden, zowel voor de externe als interne klanten. Dit willen we bereiken door al onze stake-holders: de overheid - onze klanten - onze medewerkers- hierin te betrekken.

De marketing sector is waarschijnlijk de meest veranderende sector in het werkveld. Dat opent perspectieven voor nieuwe uitdagingen en taken, maar vereist ook veel flexibiliteit, technische kennis en zin voor innovatie.

Naast de meest bekende takken van de sociale economie zoals groenwerk, horeca en kringloopactiviteiten is er nood aan andere taken voor mensen die in deze sectoren niet aan de bak komen.

Wij zijn een pionier op dit vlak en bieden een alternatief met jobs in tele marketing, data marketing, digitaal archiveren, direct mail enz.

Onze grootste uitdaging op lange termijn : Een passende job op maat aanbieden voor al onze medewerkers op elke tijdslijn in hun loopbaan. Dit willen we bereiken via opleiding, on -the- job training, uitwerken en uittesten van procedure’ s , niche taken onderzoeken en testen op haalbaarheid. Daarnaast willen wij bedrijven hulp bieden bij piekmomenten en hen de noodzakelijke kleine taken die niet tot de core business horen uit handen nemen.

Om dit te kunnen realiseren hebben we de nodige ondersteuning nodig van de overheid. Het maatwerkdecreet moet duidelijkheid geven op lange termijn.

Bedrijven inspireren ons door ons hun problemen voor te leggen. Samen zoeken we naar een duurzame en haalbare oplossing om te komen tot een win- win situatie.

"Merlijn is headed for succes"